Zeven dagen voor vertrek - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Last - WaarBenJij.nu Zeven dagen voor vertrek - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Last - WaarBenJij.nu

Zeven dagen voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Marleen

25 Mei 2016 | Nederland, Kampen

Nog 7 nachtjes slapen en dan gaat mijn reis beginnen.
Zoveel te doen, ik heb nog zoveel te doen..........
Ik had mij voorgenomen om in de laatste weken voor mijn reis wat vaker de tijd te nemen om te wandelen. Alvast terugschakelen in een lagere versnelling, het is er helaas niet vaak van gekomen.

Mijn agenda staat overvol met allerlei 'belangrijke' afspraken die ik nog wil/moet afwerken. Dit nog even organiseren, dat nog ff regelen.
Hierheen, daarheen, een laatste zus en zo en dan uiteindelijk afscheid nemen van vrienden, bekenden en familie. Ik ga zes weken weg maar ik doe mijn ding alsof ik nooit meer terug kom. Ik snap niet van mezelf waarom ik dat moet doen maar het moet!

Op de zolder ligt alles klaar wat ik mee wil nemen maar past het ook in mijn rugzak? Als ik mijn tas gepakt heb zet ik hem op de weegschaal, hij is te zwaar, over de 10 kilo! Ik zou niet weten wat ik er nu nog uit kan halen. Ik besluit om alles stuk voor stuk te gaan wegen dan kan ik misschien nog iets omruilen voor een lichtere variant. Ik ruil mijn vest om voor een andere, zo ook mijn regenjas en nog wat andere spullen. Ik win er geen kilo's mee maar toch....

nog zeven nachtjes slapen en dan............

  • 25 Mei 2016 - 20:56

    Gerrit:

    Ja het schiet nu mooi op. Leuk dat je deze blog gestart bent, ik ga je volgen!

  • 25 Mei 2016 - 22:32

    Han Koek:

    Hola zus,

    Trots op je dat je deze reis gaat ondernemen. Ik kom nog even langs voor je gaat want ik kan je natuurlijk niet zo lang missen.

  • 26 Mei 2016 - 19:42

    Esther:

    Hoi Marleen, super dat je gaat. Wat spannend nu het zo dicht bij komt! We leven met je mee ;)

  • 27 Mei 2016 - 09:44

    Rob:

    Grappig, dit is ook de site die mijn zus gebruikt voor haar reizen...! Ben zeer benieuwd naar je verhalen! Succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 745
Totaal aantal bezoekers 38188

Voorgaande reizen:

01 Juni 2016 - 14 Juli 2016

St. Jacobsroute, Camino del Norte

Landen bezocht: