nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Last - WaarBenJij.nu nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Last - WaarBenJij.nu

nog 3 nachtjes slapen

Door: l

Blijf op de hoogte en volg Marleen

29 Mei 2016 | Nederland, Kampen

Gisteren (28-5) de 30e verjaardag van Gerrit gevierd en de laatste dingen buitenshuis afgewerkt, niks meer aan doen dat is nu echt klaar!

Vanmiddag heb ik alles wat ik nodig heb de komende weken in mijn rugtas gepakt. En....... het past, toppie! Het wikken en wegen van de spullen heeft zijn vruchten afgeworpen. De hele handel weegt 9 kilo en daar ben ik erg blij mee.

Mijn schoenen en de rugzak staan klaar in de kamer, ik kijk er steeds even naar, best spannend allemaal!

's avonds komt mijn schoonzus even gedag zeggen, ze brengt een 'geloof, hoop en liefde' hangertje voor me mee, ik doe hem aan mijn ketting en ze zegt:'die zal je nog wel es nodig hebben'. De spijker op z' n kop! Ik ben even van slag, wat lief van haar! We drinken koffie, kletsen nog wat en dan is het 'goede reis en tot over 6 weken'.

Maandag heb ik nog een oma dag, gezellig met Isa. Ik ga haar misschien wel het meest missen van iedereen, die kleine hummel.

Dinsdag komen 's morgens de beide oma's om dag te zeggen en na het avondeten komen de kinderen nog voor een klein afscheidsfeestje. Karina geeft me een doosje met allerlei spreuken erin, gelukkig is het goed van formaat want dat moet echt nog mee in de tas. Het wordt een gezellige avond, knuffels en kussen, dag kinders 'niets doen wat ik ook niet zou doen!'

Nog 1 nachtje slapen.......

  • 29 Mei 2016 - 21:05

    Karina:

    Spannend.. Bijna!!

  • 29 Mei 2016 - 23:25

    Anneke:

    Top ingepakt, dit is echt niet veel, hi hi, ik zal het Marijke laten zien, die heeft 3 tassen vol voor 2 à 3 dagen!!!

  • 30 Mei 2016 - 08:31

    Reinie:

    Dat heb je keurig gedaan! Dat zou ik echt niet redden!! Fijn dat het gelukt is& dat de rugtas klaar staat voor vertrek.Geen zorgen meer voor de dag van overmorgen

  • 30 Mei 2016 - 10:53

    Harmien:

    Succes! Spannend hoor.

  • 30 Mei 2016 - 15:24

    Hans:

    Geniet ervan!!

  • 03 Juni 2016 - 23:48

    Elly:

    Hoi Marleen,

    Het grote avontuur is begonnen. Je bent al 3 dagen onderweg.

    Heel veel succes!! Wij denken aan je!!

    Liefs Kees en Elly


  • 04 Juni 2016 - 01:39

    Evelien:

    Hoi hoi!! Hoe is het en waar ben je nu??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 544
Totaal aantal bezoekers 38181

Voorgaande reizen:

01 Juni 2016 - 14 Juli 2016

St. Jacobsroute, Camino del Norte

Landen bezocht: