Dag 3 San Sebastián - Zarautz (24 km) - Reisverslag uit Zarautz, Spanje van Marleen Last - WaarBenJij.nu Dag 3 San Sebastián - Zarautz (24 km) - Reisverslag uit Zarautz, Spanje van Marleen Last - WaarBenJij.nu

Dag 3 San Sebastián - Zarautz (24 km)

Blijf op de hoogte en volg Marleen

03 Juni 2016 | Spanje, Zarautz

Donostia-San Sebastián, Orio,Zarautz.

Vanmorgen stijf en stram wakker geworden, ik heb HEUPEN EN KNIEËN. Om 08:00 uur zit ik op een bankje aan de boulevard te ontbijten. Het is er al druk, er zijn veel hardlopers en de gemeentereiniging is druk bezig om de straat weer schoon en troep-vrij te maken.

Ik moet echt even op gang komen vanmorgen maar als de spieren warm worden gaat het weer prima. Ik neem wat vaker pauze maar moet ook niet te lang blijven zitten anders wordt ik heel stijf. In Orio, een mooi oud plaatsje, houd ik een koffiepauze en rust ik een beetje uit.

Rond 15:30 uur ben ik in Zarautz en vind er al gauw een plekje in een hostel. Het is op een 4 persoons kamer maar voorlopig woon ik er alleen. Uiteindelijk slapen er nog 2 meisjes, helemaal prima.

Als ik gedoucht heb pak ik de spulletjes mee die ik nodig heb en doe een paar boodschappen. Daarna ga ik lekker aan het strand zitten, pootjes in de zee, wandelen langs het strand en eten op de boulevard, dat is genieten, heerlijk!

Weer terug in de hostel zit ik nog een poosje op het dakterras.
En.... lekker op tijd in bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 754
Totaal aantal bezoekers 38200

Voorgaande reizen:

01 Juni 2016 - 14 Juli 2016

St. Jacobsroute, Camino del Norte

Landen bezocht: